Header image

Resultaat

  • Tina Stijlboek voor bewaken en versterken van de merkpositie van Tina in een groeiend concurrentieveld. Het merk Tina en haar huisstijlkenmerken zijn in dit Stijlboek vastgelegd.
  • Het Stijlboek vormt de basis voor alle uitingsvormen van Tina, inclusief het blad zelf, specials en Tinadagen. En het vormt de basis voor briefing aan derden, keuzen voor innovaties, licenties en partnerships.

 

FamilyFactor aanpak

  • Trendpresentatie FamilyFactor: doelgroep meiden 7-13 jaar en merkreview Tina.
  • Samen met het Tina team (redactie, marketing, sales) inhoud Stijlboek formuleren.
  • Onderdelen van het Tina Stijlboek: insights doelgroep Tina, penportrait Tina, WaardenWerelden Tina, merkwaarden Tina, basiselementen van (het blad) Tina, Tina producten en concepten, referentiemerken Tina.
  • De vormgeving van het Tina Stijlboek is verzorgd door het Tina team.
Afbeelding