Header image

Resultaat: 'Beleef KPN met het gezin'.

  • KPN Familiekader als basis voor familiestrategie en KPN familieproposities.
  • Inzichten kinderen, jongeren, ouders over mobiel- en thuisgebruik KPN.
  • Inzichten t.b.v. campagne en intereractieve test 'Hoe overleef ik mijn eerste mobiel', ontwikkeld door N=5.

FamilyFactor aanpak

  • KPN Familie strategie vanuit corporate merkstrategie KPN ’Voel je vrij’. Wat betekent ‘Voel je vrij’ voor families met kinderen?
  • KPN Familiekader (doelgroep gezinnen met kinderen tot 18 jaar) met Familie WaardenWerelden© als basis voor creatieve briefing N=5.
  • Co-creatie met ouders, jongeren en kinderen over mobiel- en thuisgebruik KPN. 
  • Inzichten o.a. verkregen over het eerste mobiele gebruik en onderwerpen waarover kinderen en ouders graag met elkaar in gesprek gaan: etiquette, sociale druk, pesten, privacy en kosten/bereikbaarheid. 
  • Ontwikkelen KPN familiepropositie: KPN compleet voor het hele gezin.