Header image

NS Familiestrategie

Resultaat: 92.000 gratis reizende kinderen in de trein

  • NS Familiekader als basis voor alle NS familieproposities.
  • Commercial Kids Vrij: ‘Jongetje’. SAN Accent 2016 en beste performance campagne West Europa gemeten door Metrix Lab.
  • Digitaal scholenprogramma ‘Ontdek de 12 provinciën voor je 12e', nominatie Edumedia award.
‘De SAN accent prijs is ook voor FamilyFactor een mooie verdienste, gezien de goede strategie hierachter die wij gezamenlijk hebben gemaakt ☺
- Marrit Bouma NS Reizigers -

FamilyFactor aanpak

  • NS Familie strategie vanuit corporate merkstrategie NS ‘De reis is van jou’. Wat betekent ‘De reis is van jou’ voor families met kinderen?
  • NS Familiekader (doelgroep gezinnen met kinderen tot 12 jaar) met Familie WaardenWerelden© als basis voor creatieve briefing N=5.
  • Digitaal scholenprogramma voor basisscholen, ontwikkeld in samenwerking met KlasseTV, voor impactvolle PR.
  • NS Jongerenstrategie (doelgroep 12-18 jaar) en in co-creatie met jongeren en ouders jongerenproposities ontwikkelen: ‘Jongerentoer’ en ‘Uitslaaptoer’.