Header image
'Mijn mooiste project afgelopen jaar was het lespakket Campina ‘De lente loeit weer’ en de Open Boerderijdagen, waar jullie als FamilyFactor een grote bijdrage aan hebben geleverd!'
- José van de Water marketing manager FrieslandCampina -

Lespakket Campina 'De Lente Loeit weer'

Resultaat

  • Digitaal lespakket Campina ‘De lente loeit weer’, begint bij de start van de lente als de koeien weer naar buiten gaan.
  • Live-stream te volgen via het digibord op alle basisscholen. Zo kunnen kinderen de ‘koeiendans’ volgen; de blijdschap die koeien uiten als zij na de winter weer de wei in gaan.
  • Dit moment  is de aftrap richting scholen, voor thema-week over het boerenleven.
  • Impactvolle PR o.a. Jeugdjournaal, NOS en alle landelijke dagbladen.
  • Inclusief informatie voor de thuissituatie: ouders met kinderen worden gestimuleerd de Campina Open Boerderijdagen te bezoeken. Per dag 35.000 bezoekers.
Afbeelding

FamilyFactor aanpak

  • Conceptontwikkeling digitaal lespakket in samenwerking met KlasseTV.
  • Invulling geven aan de activiteiten op de Campina Boerderijdagen, passend bij kinderen 4-12 jaar.
Afbeelding

Meer cases 'Impact op school'

Lees meer over de volgende cases:

Logo Logo Logo Logo Logo Logo