Header image

Resultaat

  • Nieuwe jongerenpropositie NS Uitslaaptoer en optimalisatie van NS Tienertoer (nu NS Jongerentoer) en communicatiestrategie.
  • Verrijking en verdieping van de kennis van NS over de doelgroep jongeren (12-18 jaar) en hun ouders: trends, insights, ontwikkelingsfasen, do’s en dont’s communicatie, cases. Basis voor ontwikkeling nieuwe proposities, aanpassing huidige proposities, communicatie en activatie.
'Inspirerende sessies met mooie resultaten en goede presentatie en verslaglegging. Fijn ook jullie extra aanbevelingen met betrekking tot communicatie richting jongeren!'
- Claudia Zwitser-Kuijpers NS Marketingcommunicatie -

FamilyFactor aanpak

  • Werksessies doorvertaling strategie NS naar de jongerendoelgroep met FamilyFactor presentatie: ‘Inzicht doelgroep jongeren 12-18 jaar en hun ouders’.
  • Werksessies evaluatie huidige NS proposities en ontwikkelen nieuwe proposities. Met FamilyFactor presentatie: ‘Do’s en dont’s communicatiedoelgroep jongeren'.
  • Co-creatie sessies met jongeren en ouders. Combinatie van duo’s, focusgroeps en directe interactie met betrokkenen van NS. Met specifiek toetsingskader, hypothesen, visuele huiswerkopdracht en  stimulimaterialen geschikt voor jongeren ter stimulering van hun evaluerend en creërend vermogen.
  • Opzet communicatiestrategie in interactie met NS en hun creatieve bureau’s N=5 en Johnny Wonder.

 

Afbeelding