Header image

Unieke verzameling familie-insights

Familie-insights als rode draad

FamilyFactor werkt vanuit de overtuiging dat relevante familie-insights de rode draad moeten vormen bij de ontwikkeling van familiestrategie, familieproposities en merkcommunicatie. Het integreren van unieke familie-insights vormen een belangrijke basis in onze adviestrajecten.

 

'Kinder- en familiemarketing experts Krista en Maartje bieden een helder en duidelijk strategisch denkkader en prikkelen eigen inbreng en creativiteit door de talloze voorbeelden en cases waarover ze beschikken!'
- Marielle Vonk, Marketing Manager FrieslandCampina -

Workshops, trendpresentaties, visiepresentaties

Wij geven graag workshops, trendpresentaties of visiepresentaties over een specifiek onderwerp. De trends uit verleden, heden en visie op de toekomst kunnen wij hierin verwerken, evenals toepasselijke cases. Deze presentaties worden op maat gemaakt. Bijvoorbeeld:

  • Families als doelgroep
  • Jongeren als doelgroep (12-18 jaar)
  • Grootouders als doelgroep
  • Scholen en docenten als doelgroep

Familiemarketing modellen

Naast talrijke unieke insights, heeft FamilyFactor enkele unieke doelgroep modellen opgebouwd die worden gebruikt in onze adviezen. Bijvoorbeeld:   

  • Ontwikkelingsfasen kinderen: De Tafel van 3!
  • Ontwikkelingsgebieden van kinderen
  • Opvoedkundige waarden en oudertypen
  • Het generatiemodel

Unieke familie-insights

FamilyFactor heeft jarenlange ervaring en diepgaande kennis opgebouwd over de doelgroep. Zowel vanuit het perspectief van consumentenpsychologie en pedagogiek als vanuit marketingperspectief. FamilyFactor beschikt over een rijkheid aan unieke insights, trends en ontwikkelingen op het gebied van o.a. opvoedcultuur, ouder, kinderen en grootouders als doelgroep, ontwikkelingsgebieden van kinderen, jongeren, ontwikkelingen binnen het primair onderwijs en specifieke thema’s zoals mediagebruik, gezonde voeding en bewegen. En een zeer rijke basis aan specifieke cases, do’s en dont’s en voorbeelden over een tijdsspanne van 25 jaar kinder-, jongeren- en familiemarketing. Deze familie-insights worden op continue basis verrijkt met actuele informatie uit binnen- en buitenland, websearch en expert-interviews.