Met input van ieders visie, kennis, behoeften en in dialoog komen we gezamenlijk tot de positionering van de bovenschoolse stichting als basis van een gedragen strategisch beleidsplan: visie, missie, kernwaarden en strategische doelen. Oftewel ‘De essentie gebaseerd op toekomstvisie, kernwaarden en strategische doelen’. We hebben hierbij oog voor de individuele identiteit van de scholen en de kracht van de bovenschoolse stichting als geheel.
Lees meer... over onze klantcase 'BLICK op onderwijs'
Lees meer... over onze klantcase 'De Kralingsche School'
Wij geloven in een aanpak op maat met betrokkenheid van alle relevante stakeholders, voor waardevolle input en het creëren van draagvlak. In gesprek met bestuur, schoolleiders, leraren, RvT, leerlingen, ouders, GMR, stafmedewerkers en bijvoorbeeld ook de gemeente(n). Inspirerende dialoog, ook online, bereiken we door onze afwisselende werkvormen en creatieve technieken. Dit doen we zowel live-, online- als blended.
Centraal in onze aanpak staan de FamilyFactor WaardenWerelden©, met waarden en emoties die leerlingen, ouders, schoolleiders en leraren verbinden en met hedendaagse onderwijstrends. Lees meer...
Met visualisaties, quotes en pakkende teksten vanuit de doelgroep en andere stakeholders, zetten we het resultaat krachtig en duidelijk neer. Dit vormt een waardevol kompas voor zowel interne communicatie als voor doorvertaling naar propositie-ontwikkeling en externe communicatie.
FamilyFactor verzorgt voor bovenschoolse stichtingen ook doorvertaling van de positionering in huisstijl (waaronder logo en fotografie), website en arbeidsmarktcommunicatie. Lees meer... over onze case 'arbeidsmarktcommunicatie voor BLICK op onderwijs'.
FamilyFactor begeleidt ook scholen bij hun positionering, en de doorvertaling van de positionering van een school in communicatie. Lees meer... over onze klantcase: communicatie van de scholen van BLICK op onderwijs.