Header image

Wie we zijn

Graag vertellen we op deze pagina meer over wie we zijn en stellen onze netwerkpartners zich voor. Voor een interview over 12,5 jaar FamilyFactor (d.d. november 2023) lees je meer onder: Maartje en Krista aan het woord.

Krista Kleinveld - managing partner

Vanuit haar liefde voor de doelgroep families met kinderen, strategie en communicatie, heeft Krista samen met Maartje in 2011 FamilyFactor opgericht. Daarvoor werkte zij als marketing manager bij o.a. Friesland Foods en Leaf. Zij heeft uitgebreide ervaring in strategische vraagstukken, positionering, propositie-ontwikkeling en communicatie. Ze heeft een sterk vermogen tot verbinden en zet haar expertise graag in om samen met opdrachtgevers en de doelgroep een succesvol resultaat met maatschappelijke impact te realiseren. Kristakleinveld@familyfactor.nl

 

'Samen met onze opdrachtgevers, kinderen, jongeren en ouders uitvinden met welke waarden en emoties zij zich willen verbinden, in creatieve sessies, is waar ik positieve energie van krijg. Ik zet mijn expertise graag in om dit zichtbaar te maken in succesvolle strategie, positionering, proposities en communicatie.'
- Krista Kleinveld -

Maartje van Osch - managing partner

Maartje is consumentenpsychologe en staat als oprichter van marktonderzoekbureau KidWise (1991) aan de basis van de kennisontwikkeling over kinderen, jongeren, ouders en families als doelgroep. De rijkheid aan inzichten die zij heeft opgedaan tijdens haar jarenlange ervaring, voegen extra waarde toe aan de projecten van FamilyFactor. Zij heeft een sterke visie, is een strategisch denker en een goede sparringspartner. Met haar kennis en ervaring werkt ze samen met opdrachtgevers en de doelgroep graag toe naar concreet resultaat met maatschappelijke impact. Maartjevanosch@familyfactor.nl

'Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van organisaties zodat zij nog beter kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen en jongeren en daarbij inspelen op de behoeften van de maatschappij van nu en de toekomst, vormt de basis van mijn werkplezier.'
- Maartje van Osch -

Mariël Reuvers - netwerkpartner
Mariël is een all-round marketing- en doelgroepspecialist met een grote passie voor kinderen en jongeren en voor creatieve campagnes met impact. Met haar ervaring en creatieve, planmatige aanpak nemen we een volgende stap in de ontwikkeling van onze educatieve programma's. Jarenlang werkte zij aan klantzijde bij The Walt Disney Company en aan bureauzijde bij ComBat, bureau voor kinderen en jongeren én runde zij haar eigen communicatie- en adviesbureau voor kinderen en jongeren, Kat & Muis.
'De opdrachtgever letterlijk in contact brengen en verbinden met zijn doelgroep. Met een boodschap die beiden aanspreekt. In een campagne die resultaat heeft voor de opdrachtgever en impact bij de doelgroep. Dat proces en die dynamiek vind ik elke keer weer een prachtig mooie uitdaging.'
- Mariël Reuvers -

Peter Guldemond - netwerkpartner

Peter is schetser/ illustrator en designer. Met veel plezier en met zijn ruime ervaring zet hij zich graag in voor de projecten van FamilyFactor. Vanuit zijn passie voor schetsen en illustreren, is hij Peter Pen gestart, naast zijn werk als senior designer voor Mountain Design. Zijn creatieve, illustratieve vertaalslag en kennis over de belevingswereld van kinderen en jongeren, maken de co-creatie sessies van FamilyFactor en de opgedane inzichten levendig en helder.

''Een beeld zegt meer dan duizend woorden', daar geloof ik in. We leven tenslotte in een visuele wereld. Inhoud vangen in een beeld, daar ligt mijn kracht. Het is mooi om te zien dat inzichten uit een sessie of de resultaten van een project zo direct tot leven komen'.
- Peter Guldemond -

Barbara Peters - netwerkpartner

Barbara is educatief auteur en conceptontwikkelaar. Zij werkt voor de educatieve projecten van FamilyFactor, educatieve uitgeverijen, instellingen en het bedrijfsleven. Barbara heeft jarenlange ervaring met de ontwikkeling van lesmateriaal voor een diversiteit aan kerndoelen en vakgebieden. Dat maakt haar werk afwisselend en geeft haar energie. Zij staat voor activerend en boeiend lesmateriaal dat naast de beoogde leerdoelen, aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep en verschillende type kinderen.

‘Veel plezier beleef ik aan het bedenken en ontwikkelen van materiaal waarmee kinderen en jongeren op een uitdagende en enthousiasmerende manier kunnen leren. Dat doe ik door op een prikkelende manier materiaal aan te bieden dat past bij de doelgroep. Tijdens onderzoek naar de meningen en wensen van kinderen, jongeren en leerkrachten geniet ik van de inzichten en vaak ontwapenende gesprekken.’
- Barbara Peters -

Andrea Fuchs - netwerkpartner

Andrea is een ervaren grafisch ontwerper. Met expertise op het gebied van corporate identity, social design en UX gaat zij graag complexe en inhoudelijke uitdagingen aan. Naast haar werk in haar eigen ontwerpbureau, vertaalt zij positionering en proposities voor de doelgroep op creatieve en doordachte wijze en geeft deze krachtig vorm tot communicatieve middelen, off- en online. Met gevoel voor typografie, vorm en kleur en vanuit een heldere ontwerpstijl met oog voor detail en kwaliteit.

‘De dingen van meerdere kanten belichten en het verbinden van verschillende doelgroepen geeft mijn energie en inspiratie voor het creëren van impactvolle, visuele communicatie. Ik draag graag bij aan het creëren van positieve impact voor kinderen, jongeren, ouders en scholen!’
- Andrea Fuchs -

Annelore van Herwijnen - netwerkpartner
Annelore is lifestyle fotograaf maar noemt het zelf ‘feel good’ fotografie. Door haar immer positieve instelling past dit naadloos bij haar karakter. Zij heeft jarenlange ervaring, o.a. voor menig tijdschrift, Disneyland Parijs en Joolz. Zij weet hoe ze mensen met én zonder ervaring voor de camera moet regisseren en begeleiden. Zij is gespecialiseerd in alledaagse, geënsceneerde situaties van échte momenten. De mix van regie en onbevangenheid van de doelgroep zie je terug in haar beelden. 
'Ik vind het heerlijk om te fotografen en ik laad op bij het maken van goede beelden en een fijne samenwerking.'
- Annelore van Herwijnen -