Header image

Klantcases


NS Familiestrategie

 

Resultaat: 92.000 gratis reizende kinderen in de trein lees meer...


Doelgroepexpert trendpresentatie

 

'Ouders van Vandaag de dag, (op)voeding van kinderen door de tijd heen' lees meer...

 


Social Marketing onderzoek

 

Onderzoek naar drijfveren en drempels van ouders mbt verhogen effectief gedrag in relatie tot stimuleren bewegen/sporten van hun kind. lees meer...


Scholenprogramma

 

Digitaal scholenprogramma ‘De lente loeit weer’ begint bij de start van de lente als de koeien weer naar buiten gaan: live-stream te volgen via digibord op alle basisscholen. lees meer...

 


Merkpositionering

 

Merkessentie en merkwaarden Radboudumc Amalia kinderziekenhuis, tevens uitgewerkt in woord en beeld in merkboekje. lees meer...


KLM Familiestrategie

 

Basis voor productontwikkeling en servicemogelijkheden voor families met kinderen lees meer...


Tina Stijlgids

 

Het merk Tina en haar huisstijlkenmerken zijn in dit Stijlboek vastgelegd. lees meer...


Co-creatie met jongeren en ouders

 

Co-creatie nieuwe proposities NS Jongeren: NS Uitslaaptoer en NS Jongerentoer lees meer...