Header image

Unieke doelgroepinzichten en de FamilyFactor WaardenWerelden©

FamilyFactor beschikt over unieke en jarenlang opgebouwde kennis en inzichten over Generatie Z en haar omgeving, ouders en scholen. De FamilyFactor WaardenWerelden© staan centraal in onze aanpak. Wij geven graag trendpresentaties met inspirerende cases en we werken met verschillende doelgroepmodellen.


Direct contact
'Doelgroep experts Krista en Maartje bieden een helder en duidelijk strategisch denkkader en prikkelen eigen inbreng en creativiteit door de talloze voorbeelden en cases waarover ze beschikken!'
- Marielle Vonk, Marketing Manager FrieslandCampina -

FamilyFactor doelgroepmodellen

FamilyFactor heeft een aantal unieke doelgroepmodellen ontwikkeld. Deze bieden een helder denkkader bij de ontwikkeling van duurzame positionering, strategie, impactvolle proposities en communicatie. Een aantal van onze doelgroepmodellen:

·      De FamilyFactor WaardenWerelden© Lees meer...

·      ‘De Tafel van 3!’: ontwikkelingsfasen Generatie Z

·      Oudertypen: opvoedkundige waarden model

·      Ontwikkelingsmatrix Generatie Z

Trendpresentatie en workshops: Generatie Z, ouders, scholen

Wij geven graag trendpresentaties, al dan niet in combinatie met een workshop. Onze presentaties worden op maat gemaakt met relevante inspiratiecases. Waar relevant wordt naast Generatie Z zelf, ook ingegaan op haar omgeving: ouders en scholen. Bijvoorbeeld:

  • Generatie Z en de FamilyFactor WaardenWerelden© Lees meer...
  • Generatie Z: de power of purpose!
  • Generatie Z: purpose-marketing, co-creatie & agile werken
  • Generatie Z als (communicatie)doelgroep
  • Generatie Z en de ’17 duurzame ontwikkelingsdoelen’
  • Generatie Z: trends en ontwikkelingen in (op)voeding
  • Generatie Z: trends en ontwikkelingen in bewegen
  • Generatie Z: trends en ontwikkelingen in ‘gezond leven’
  • Generatie Z en haar relatie tot natuur en milieu

FamilyFactor WaardenWerelden©

De FamilyFactor WaardenWerelden© staan centraal in onze aanpak. De WaardenWerelden© bestaan uit 6 Werelden met tientallen onderliggende waarden en emoties per wereld. Lees meer...