FamilyFactor begeleidt organisaties met Generatie Z en hun omgeving (ouders en scholen) als doelgroep bij hun (purpose) positionering en strategie. Als dit al helder is, starten we met deze basis voor propositie-ontwikkeling en communicatie. Lees meer...
Bovenschoolse stichtingen begeleiden we met hun positionering en specifiek met de invulling van een gedragen strategisch beleidsplan, in co-creatie met Generatie Z, ouders, schoolleiders, leraren, RvT en andere relevante stakeholders en de FamilyFactor WaardenWerelden©. Lees meer... over onze aanpak voor het onderwijs.
FamilyFactor ontwikkelt in co-creatie met haar opdrachtgevers en de doelgroep, impactvolle proposities en communicatie. Wij hebben jarenlange ervaring met de ontwikkeling van succesvolle producten, diensten, lespakketten, schoolprogramma’s en communicatieconcepten voor Generatie Z en haar omgeving. Lees meer...
FamilyFactor beschikt over unieke en jarenlang opgebouwde kennis en inzichten over Generatie Z en haar omgeving, ouders en scholen. De FamilyFactor WaardenWerelden© staan centraal in onze aanpak. Wij geven graag trendpresentaties met inspirerende cases en we werken met verschillende doelgroepmodellen. Lees meer...
FamilyFactor organiseert inspirerende co-creatie sessies. Co-creatie samen met onze opdrachtgevers en de doelgroep, partners en andere stakeholders. We hebben ruime ervaring met zowel online, live als blended werkvormen, en we houden van agile werken.