Header image

Klantcases


BLICK op onderwijs: positionering, strategisch beleidsplan en communicatie.

Lees meer...


Positionering Radboudumc Amalia kinderziekenhuis. Lees meer...


NS familiestrategie, NS jongerenstrategie en nieuwe proposities

 

Campagne voor het Kids Vrij abonnement, ontwikkeling van het digitaal lespakket 'Ontdek de 12 provinciën voor je 12e' en de NS Jongerentoer. Lees meer...


Digitaal lespakket KWF 'Slim met de zon'

 

Strategie, conceptontwikkeling, co-creatie en communicatie. Lees meer...


In opdracht van Platform Bèta Techniek heeft FamilyFactor een model ontwikkeld om Wetenschap & Technologie op de basisschool te stimuleren. Lees meer...


Positionering IVN natuur educatie. Lees meer...


Sociale marketing onderzoek naar de optimalisatie van Rotterdam Lekker Fit! en het Sportkompas qua inhoud en communicatie voor de doelgroep ouders. Lees meer...


Strategisch kader NPO Zapp family-viewing programma’s voor de ontwikkeling van impactvolle NPO Zapp familyprogramma’s. Lees meer...


KPN Familiestrategie en nieuwe proposities. 

 

'Hoe overleef ik mijn eerste mobiel' en 'KPN compleet voor het hele gezin' in co-creatie met KPN en haar doelgroep ontwikkeld. Lees meer...


Trendpresentatie

 

'Ouders van Vandaag de dag, (op)voeding van kinderen door de tijd heen' Lees meer...

 


Lespakket voor basisscholen: 'Help de bij!'

 

40.000 leerlingen en hun ouders maakten via school kennis met ‘Help de bij!’ in een actie-periode van 2 maanden. Lees meer...

 


Herpositionering lespakket van de Nederlandse Zuivel Organisatie (NZO). Lees meer...


Co-creatie: 'De ideale bioscoopbeleving' met kinderen en ouders

 

Insights optimale Pathé bioscoopbeleving voor kinderen en ouders. Lees meer...


De WWF familiestrategie en het WWF innovatiekader als basis voor proposities voor families met kinderen. Lees meer...


Jeugdstrategie Atletiekunie en impactverhoging Ren.Spring.Gooi programma voor basisscholen. Lees meer...


Lespakket van FrieslandCampina 'De lente loeit weer'

 

Het digitale lespakket ‘De lente loeit weer’ begint bij de start van de lente als de koeien weer naar buiten gaan: via live-stream te volgen op het digibord op alle basisscholen. Lees meer...