BLICK op onderwijs
Met ons WaardenWerelden model en in gesprek met meerdere stakeholders, van bestuur tot leerlingen, hebben we gezamenlijk de positionering en strategie voor BLICK op onderwijs gedefinieerd. Lees meer...
BLICK op onderwijs
Met ons WaardenWerelden model en in gesprek met meerdere stakeholders, van bestuur tot leerlingen, hebben we gezamenlijk de positionering en strategie voor BLICK op onderwijs gedefinieerd. Lees meer...
Lespakket Iedereen is 'even' anders
Dit lespakket hebben we ontwikkeld met Vijf890, in opdracht van Takeda Nederland. Door te kijken met verschillende kleurbrillen ervaren leerlingen dat ‘Iedereen ‘even’ anders’ is. Lees meer...
Jongerencampagne voor de Waterbouw branche
Wij zijn trots op de strategie, het prachtige jongerenplatform en communicatiecampagne voor het onderwijs die wij in co-creatie met de doelgroep voor Stichting Opleidings- en Ontwikkelingsfonds Waterbouw ontwikkeld hebben. Lees meer...
Positionering De Kralingsche School
Als onderdeel van de ontwikkeling van haar schoolplan is FamilyFactor gevraagd De Kralingsche School te begeleiden met haar positionering en handvatten te bieden voor implementatie van haar strategische doelen. In onze aanpak staan de FamilyFactor WaardenWerelden© en co-creatie centraal. Lees meer...
Tausch onderwijs: strategie, positionering en communicatie
FamilyFactor is gevraagd, als kennispartner binnen het onderwijs, om samen met het managementteam van Tausch de strategie, positionering en communicatie van Tausch Onderwijs te ontwikkelen. Lees meer...
War Child: Lespakket en sponsorlooppakket
War Child heeft FamilyFactor gevraagd een sponsorlooppakket voor basisscholen te ontwikkelen met een modulair opgebouwd lespakket voor groep 1 tot en met groep 8. FamilyFactor is verantwoordelijk voor het educatief concept en de uitwerking van de lessen per groep. Lees meer...
NS familiestrategie, NS jongerenstrategie en nieuwe proposities
Campagne voor het Kids Vrij abonnement, ontwikkeling van het digitaal lespakket 'Ontdek de 12 provinciën voor je 12e' en de NS Jongerentoer. Lees meer...
Digitaal lespakket KWF 'Slim met de zon'
Strategie, conceptontwikkeling, co-creatie en communicatie. Lees meer...
Lespakket 'Iedereen is 'even' anders
Wij zijn trots op dit lespakket, met prachtige werkboekjes en kleurbrillen, waardoor kinderen ervaren dat iedereen ‘even’ anders is. Het bevordert begrip en sociale acceptatie van verschillende gedragskenmerken onder klasgenoten. Lees meer...
In opdracht van Platform Bèta Techniek heeft FamilyFactor een model ontwikkeld om Wetenschap & Technologie op de basisschool te stimuleren. Lees meer...
Sociale marketing onderzoek naar de optimalisatie van Rotterdam Lekker Fit! en het Sportkompas qua inhoud en communicatie voor de doelgroep ouders. Lees meer...
Strategisch kader NPO Zapp family-viewing programma’s voor de ontwikkeling van impactvolle NPO Zapp familyprogramma’s. Lees meer...
KPN Familiestrategie en nieuwe proposities.
'Hoe overleef ik mijn eerste mobiel' en 'KPN compleet voor het hele gezin' in co-creatie met KPN en haar doelgroep ontwikkeld. Lees meer...
Trendpresentatie
'Ouders van Vandaag de dag, (op)voeding van kinderen door de tijd heen' Lees meer...
Lespakket voor basisscholen: 'Help de bij!'
40.000 leerlingen en hun ouders maakten via school kennis met ‘Help de bij!’ in een actie-periode van 2 maanden. Lees meer...
Co-creatie: 'De ideale bioscoopbeleving' met kinderen en ouders
Insights optimale Pathé bioscoopbeleving voor kinderen en ouders. Lees meer...
De WWF familiestrategie en het WWF innovatiekader als basis voor proposities voor families met kinderen. Lees meer...
Jeugdstrategie Atletiekunie en impactverhoging Ren.Spring.Gooi programma voor basisscholen. Lees meer...
Lespakket van FrieslandCampina 'De lente loeit weer'
Het digitale lespakket ‘De lente loeit weer’ begint bij de start van de lente als de koeien weer naar buiten gaan: via live-stream te volgen op het digibord op alle basisscholen. Lees meer...