Header image

Strategie voor de doelgroep kinderen, jongeren, ouders, scholen

Wil je als organisatie kinderen, jongeren en/of hun ouders (beter) bereiken en van betekenis zijn op basis van jouw organisatiedoelstellingen en maatschappelijke missie? Ben je bezig of wil je starten met het ontwikkelen van de meest effectieve en impactvolle strategie die waarde toevoegt aan hetgeen er is? Misschien heeft jouw organisatie al een of meer proposities, maar wil je deze vanuit strategisch oogpunt evalueren, stroomlijnen, aanscherpen of aanvullen? Samen met je team en in dialoog of co-creatie met jouw doelgroep?

Strategiesessie(s) met FamilyFactor

Wij zijn graag jouw gesprekspartner. We inspireren met een aantal gerichte vragen, inzichten, cases en reflectie vanuit onze kennis, inzichten en ervaring met deze specifieke doelgroep, haar omgeving en het huidige speelveld.

Afhankelijk van het specifieke startpunt, wensen en doelstellingen, kunnen wij vervolgens een proces inrichten om samen aan de slag te gaan. In dialoog of co-creatie met de doelgroep en andere (interne en/of externe) stakeholders. Ons WaardenWerelden model speelt hierin, afhankelijk van de vraagstelling, een centrale rol. Dit model bevat waarden en emoties die relevant zijn voor kinderen, jongeren, ouders (en scholen), en waarmee een koppeling kan worden gemaakt tussen de positionering en doelstellingen van jouw organisatie en de (uitgangspunten voor) de betekenis die dit kan hebben voor jouw doelgroep.

Wij werken voor o.a. BLICK op onderwijs, Nederlandse Spoorwegen, KWF, KPN, Wereld Natuur Fonds, NPO, IVN.